پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:11 - 1402/04/09

روابط‌عمومی بهشت زهرا(س) در بیانیه ای اعلام کرد:

ماجرای یک دروغ و تحریف در مورد گلزار شهداء بهشت زهرا(س)/ تهدید خانواده‌های شهدا توسط یک فرد معلوم‌الحال 

کارگر آنلاین | عصر امروز کلیپی صحنه سازی شده با عنوان "تخریب گلزار شهدا بهشت‌زهرا(س)" توسط فردی معلوم الحال در فضای مجازی منتشر شد و سر از رسانه‌های ضد انقلاب در آورد. فرد مذکور با دروغ پردازی دنبال باج گیری و برهم زدن امنیت روانی مردم و خانواده‌های معظم شهدا است. 

عصر امروز کلیپی صحنه سازی شده با عنوان "تخریب گلزار شهدا بهشت‌زهرا(س)" توسط فردی معلوم الحال در فضای مجازی منتشر شد و سر از رسانه‌های ضد انقلاب در آورد. فرد مذکور با دروغ پردازی دنبال باج گیری و برهم زدن امنیت روانی مردم و خانواده‌های معظم شهدا است. 


اما واقعیت ماجرا چیست؟ 

۱- قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های معنوی و میراث هویتی کشورمان دارای نابسامانی کالبدی و مشکلات زیرساختی فراوانی بوده که در طرح بهسازی با رعایت ملاحظات رهبر انقلاب و خانواده شهدا در دستور کار مرمت توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری تهران قرار گرفته و یک بلوک از قطعه ۵۰ با همراهی و رضایت خانواده های معظم شهدای این قطعه در اردیبهشت ماه‌ ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده است و بر خلاف ادعای مطرح شده توسط فرد معلوم الحال، در جریان حضور رهبر معظم در گلزار شهدا (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) با رضایت ایشان از این طرح استمرار یافته است. 

۲- طرح بهسازی با یکسان سازی متفاوت است. در طرح بهسازی که مورد استقبال خانواده های معظم شهدا و زائران شهدا نیز قرار گرفته با حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه های شهدا، اقدام به مرمت کف، سقف، نور و فضای سبز می‌شود و خانواده‌های شهدا در دیگر قطعات بهشت زهرا نیر طی درخواست های متعدد خواستار اجرای این طرح در سایر قطعات‌ شده اند که پیرو این درخواست‌ها کار بهسازی بلوک دوم قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا نیز آغاز شده است. 

۳- اما یک فرد معلوم الحال و سابقه دار که سابقه کیفری دارد امروز در اقدامی زشت و تحریف شده، تصاویری قدیمی که مربوط به طرح یکسان‌سازی سالهای قبل بوده را با صحنه سازی منتشر کرده است.
این فرد که به دلیل انحرافات گسترده، پدر و مادرش هم در بیانیه ای رسمی از وی اعلام برائت کرده اند، با وجود اطلاع از رضایت رهبر انقلاب، در اقدامی سخیف به خانواده‌های معظم شهدا بی احترامی و آنها را تهدید کرده است که باید علیه بهسازی قبور شهدا موضع بگیرند که با ایستادگی و مخالفت خانواده‌های معظم شهدا روبه رو شده و مجبور به ترک گلزار شده است! 

بهشت زهرا حق شکایت و پیگیری قضایی را با مستندات کافی بر خود محفوظ می‌دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین